Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Η ΕΛΛΑΔΑ (ΚΑΙ ) ΩΣ ΜΟΔΑ!-ΚΑΙ OTI ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΔΑ ΔΕΝ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ!-ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΠΟΣ, ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ...



  
Ενα παραξενο φαινόμενο παρατηρησαμε μετα την 25η Μαρτίου.

Σε παρα πολλα σπιτια , καταστηματα, κτηρια κλπ ο Ελληνικές σημαιες παρεμειναν αναπεπταμενες και μετα το τελος της ημερας.

Και ολο και περισσοτερα αυτοκίνητα ταξι κλπ εχουν και φερουν την Ελληνικη σημαια. Και μαλιστα κορναρουν χαιρετισμους αμοιβαιους όταν συναντωνται στα φανάρια., με φρασεις οπως " Ζητω η Ελλάδα !"

Αν το συνδυασει κανεις αυτό με τις ολο και αυξανόμενες Πατριωτικές εκδηλωσεις μαθητων μικρων ταξεων του Γυμνασίου, που τραγουδουν ρυθμικα το τραγουδακι " η Μακεδονία ειναι μια..."

...με τις ολο και πιο συχνές ενδυμασίες με την Ελληνική σημαια, κυρίως Νεολαιας...

...αρχιζει και συναισθάνεται ενα υπογειο ρευμα Πατριωτισμου και αγαπης για την Ελλαδα, που ανεβαινει και δυναμώνει...

Η Ελλαδα, εκτος απο συνειδηση και εγρηγορση, γίνεται και ΜΟΔΑ !

Και ό τι γίνεται Μόδα, δεν ξεριζωνεται ευκολα...

Ποιός το καταφερε αυτο; Μα ποιός αλλος;

Η Κυβερνηση των "γιαλαντζι αριστερων ΣΥΡΙΖΑ/ΠΠΝΚ" με το "ανηθικο πλεονέκτημα" των Πολάκη/Πετσιτη/Νοτοπουλου/Καρανικόλα...

....που όποιος τους αντιστεκεται και διαφωνεί  μαζι τους, ονομαζεται ακραιος, φασιστας, Χρυσαυγιτης, ακροδεξιις κλπ...

...καταφερε να κανει μόδα και προτίμηση την Ελληνικη Σημαια, την Πατρίδα μας, την Ελλάδα...

θα μου πεις: Δηλαδη απο μιά Μόδα να εξαρταται η παρουσια της Ελλαδας στην κοινωνία και στις καρδιές  μα;;

Τιποτε πιό βαθυ, πιό ουτσιαστικο;

Σωστή η ενσταση...

Αλλά σωστότερη και η αντερώτηση: Αν τιποτε αλλο δεν εχει καταφερει να μαζικοποιήσει και να διαδόσει την Πατριωτική Ιδέα...

...κι αν , ακόμη, οι αυτοαποκαλούμενοι αλλα αλληλουβριζόμενοι Πατριώτες/"Πατριώτες" σημερα τρωγονται μεσα απο τα γκρουπούσκουλα τους, οπως τρωγόντουσαν οι αριστεροι την περίοδο 1975-2000...

...τότε δεν πειράζει: Ακόμη και μόνο και ως "Μόδα", υπεροχη ειναι η Πατρίδα και η Σημαια μας...

Ας πολλαπλασιαστει κι ας φανεί παντου, εστω κι ετσι! 

ΥΓ. : Για την πληρότητα πληροφόρησης σχετικα με το " Η Ελλαδα γίνεται μοδα"...

...παραθετουμε σχετικο αρθρο για μια παλαιότερη εκθεση (2009) που αφορουσε το θεμα "Οταν η Ελλαδα εγινε μόδα"-και παρουσιαζει την στροφη των Ευρωπαικων -ειδικότερα των Γαλλικων- Κυκλων στην Αρχαιοελληνικη αισθητικη, τεχνη, γλυπτικη, ζωγραφική και λογοτεχνία... 

Απολαυστε το-μακαρι να κρατησει και σημερα εδω αυτο που εγινε τότε εκει...
 







" Εγκαινιάστηκε η έκθεση «Le gout a la Grecque, Όταν η Ελλάδα έγινε μόδα, Η γέννηση του νεοκλασσικισμού στη γαλλική τέχνη» με εκθέματα, στο μεγαλύτερο μέρος τους, αριστουργήματα από το Μουσείο του Λούβρου. Η έκθεση φιλοξενείται στο Μουσείο Αλέξανδρου Σούτζου στην Εθνική Πινακοθήκη από τις 28 Σεπτεμβρίου 2009 έως τις 11 Ιανουαρίου 2010.

Τα εκθέματα περιλαμβάνουν έργα ζωγραφικής, γλυπτικής, ταπισερί, σχέδια και χαρακτικά, έπιπλα και αντικείμενα απαράμιλλου κάλους όπως κηροπήγια, ταμπακιέρες, κηροπήγια, βάζα κ.α. Η περίοδος δημιουργίας των έργων είναι η περίοδος της βασιλείας του Λουδοβίκου του 15ου. Την περίοδο αυτή του Διαφωτισμού σε συνδυασμό με τις ανασκαφές στην Κάτω Ιταλία που δημιουργούν ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αρχαιότητα αντικαθίσταται το ροκοκό από την νεοκλασική τέχνη. 


Σε μικρό διάστημα πέρα από τα έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και αρχιτεκτονικής το αρχαιοελληνικό στυλ επηρεάζει και την αισθητική της καθημερινότητας. Οι κυρίες χτενίζονται a la grecque, οι ταμπακιέρες σχεδιάζονται a la grecque και όποιος δεν τηρεί αυτή την επιλογή είναι για την εποχή ντεμοντέ. Ήταν πραγματικά μια επιστροφή στην κλασική ελληνική αρχαιότητα μέσω της ρωμαϊκής εποχής.

Ο επισκέπτης μπορεί να δει προσωπικά αντικείμενα του βασιλιά αλλά και ανθρώπων του περιβάλλοντός του όπως η Madame de Pompadour. Η έκθεση απλώνεται σε τρία επίπεδα στη εθνική πινακοθήκη απολαμβάνοντας την περιήγηση στα εκθέματα. Τα έργα και τα αντικείμενα προέρχονται κατά κύριο λόγο από το μουσείο του Λούβρου, των Βερσαλιών, του Φοντενμπλό και του Στρασβούργου από τη Γαλλία και το μουσείο Γκιουλμπενκιάν από τη Λισσαβόνα της Πορτογαλίας. 


Η επιμελήτρια της έκθεσης όπως πρωτοπαρουσιάστηκε στη Λισσαβόνα είναι η Μαρί-Λορ ντε Ροσεμπρύν που συνεργάστηκε με τις επιμελήτριες της Εθνικής Πινακοθήκης Ναυσικά Λιτσαρδοπούλου και Άννυ Μάλαμα που πραγματικά έχουν κάνει μια εξαιρετική δουλειά. Ο κατάλογος είναι πολύ κατατοπιστικός και καλογραμμένος ειδικά στην γαλλική του έκδοση. Το Μουσείο του Λούβρου είναι συνδιοργανωτής.

Τα εγκαίνια έκαναν η ομότιμη καθηγήτρια της Ιστορίας της Τέχνης και διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα ο Πρέσβης της Γαλλίας στην Ελλάδα κ. Christophe Farnaud και ο Πρόεδρος και Διευθυντής του Μουσείου του Λούβρου Henri Loyrette.

Αξιοσημείωτη είναι η αναφορά της κας Λαμπράκη-Πλάκα στην ομιλία του Μαλρώ που έγινε πριν από 50 χρόνια στον Ιερό Βράχο με αφορμή την φωταγώγηση της Ακρόπολης. Στον λόγο του ο Μαλρώ αναφέρθηκε στην Ελλάδα σαν το λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού που η σύγχρονη Ευρώπη έλκει την καταγωγή της. Ας μην ξεχνάμε ότι ο μεγάλος γάλλος διανοούμενος και φιλόσοφος και υπουργός Επικρατείας του Ντε Γκώλ ήταν αυτός που ίδρυσε το πρώτο Υπουργείο Πολιτιστικών Υποθέσεων της Γαλλίας.

Καλή ξενάγηση!!! "






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου