ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΙΤΣΙΚΗ:
...Η ΕΝΑΣ ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ;
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΛΑΓΝΟΙ, "ΣΤΟΧΕ "ΜΑΣ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΜΠΟΥΝ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ "ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ" ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ;
ΓΙΑΤΙ 50 ΧΛΜ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΤΟ 1922-ΟΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΟ- ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΜΕ;
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ "ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ" Η ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΗΟ -ΤΕΛΙΚΑ-Ο ΚΙΤΣΙΙΚΗΣ;
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΜΕ "ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΥΠΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ" ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ;
ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΜΕ 7,5 ΕΚ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΚΑΤΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ 80 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΡΑΒΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΝΟΥΝ..ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ;
ΤΟΣΟ ΙΣΧΥΡΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΤΟΥΡΚΙΑ, ΜΕ 20 000 ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΚΗ ΩΣ ΓΚΙΟΥΛΕΝΙΣΤΕΣ...
...ΚΑΙ 140 000 ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ;
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΟΥ 1897 ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟΥΣ ΘΡΙΑΜΒΟΥΣ ΤΟΥ 1912-14 ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ;
Ο ΜΕΤΑΞΑΣ ΤΟ 1940 ΠΩΣ ΚΑΤΙΣΧΥΣΕ 8 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ΛΟΓΧΩΝ;
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ: ΟΠΩΣ Η "ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΠΕΡΙΟΧΗ" ΤΟΥ Δ.ΚΙΤΣΙΚΗ ΗΤΑΝ 400 ΧΡΟΝΙΑ ( 1453-1821) ΥΠΟ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΡΩΜΕΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ, ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ...
..ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1000 ΩΣ ΤΟ 1453 , ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΕΛΤΖΟΥΚΟΥΣ ΚΛΠ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ ( ΣΥΧΝΑ) ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΚΛΠ ...
ΑΝ ΣΤΑ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΥΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΠΑΤΣΙ" ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟ ΜΙΚΤΗ ΙΣΟΤΙΜΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ;
Πορθητὴς
καὶ Γεννάδιος
Ἑλληνοτουρκικὴ Συνομοσπονδία
ἤ Μεγάλη Ἑλλάς; Τὸ δίλημμα.
Τὸ 1988, τὸ Βιβλιοπωλεῖον τῆς Ἑστίας
ἐδημοσίευσε τὴν πρώτη ἀπὸ τὶς κατοπινὲς πέντε ἐκδόσεις τοῦ βιβλίου μου, «Ἱστορία
τῆς Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας» Στὶς δύο πρῶτες ἐκδόσεις συμπεριλαμβάνετο ἕνας ἐπίλογος
μὲ τίτλο «Τὸ κενό», τὸ ὁποῖο ἀφηρέθη ἀπὸ ἐμένα ἀπὸ τὶς ἑπόμενες ἐκδόσεις
φοβούμενος ὅτι τὸ περιεχόμενο ἦταν τόσο ἐκρηκτικὸ ποὺ θὰ ξεσήκωνε τὴν ὀργὴ τῶν ἀναγνωστῶν.
Τὸ τελευταῖο τοῦτο κεφάλαιο ἤρχιζε
ὡς ἑξῆς: «Ἕνα διαζύγιο ἠμπορεῖ νομικὰ νὰ
εἶναι τελεσίδικο. Ψυχολογικὰ δὲν εἶναι. Μετὰ ἀπὸ τὸ γκρέμισμα μιᾶς Αὐτοκρατορίας
δύο χιλιετηρίδων ἕνα τεράστιο ψυχολογικὸ, ἀλλὰ καὶ πολιτιστικό, οἰκονομικό,
πολιτικὸ καὶ στρατηγικὸ κενὸ ζητᾷ νὰ καλυφθῇ, ἡ πληγὴ ποὺ ἐχαράχθη στὸ Αἰγαῖο
μεταξὺ τῆς Ῥούμελης καὶ τῆς Ἀνατολίας, νὰ ἐπουλωθῇ».
Τὸ Αἰγαῖο ὡς κέντρο τῆς Οἰκουμενικῆς
Αὐτοκρατορίας ἀλλὰ καὶ ὡς κέντρο τοῦ κόσμου, στὸν χῶρο τῆς Ἐνδιαμέσου Περιοχῆς, διεμελίσθη δύο φορὲς ἀπὸ τὴν Δύσι, τὸ 1204 καὶ
τὸ 1923. Τὴν πρώτη φορὰ διεσώθη καὶ ἐπανενώθη τὸ 1453 μὲ τὴν ἕλευσι τῶν Τούρκων
καὶ τὴν συνεργασία τῶν Ἑλλήνων μὲ τοὺς Τούρκους ὑπὸ τὸν Μωάμεθ τὸν Πορθητή. Τὴν
δεύτερη φορά, ὑπὸ τὴν ἐπιρροὴ τῆς δυτικῆς ἰδεολογίας τοῦ ἐθνικισμοῦ ὁ Βενιζέλος
ἠθέλησε νὰ ἐπανενώσῃ τὸν χῶρο ὡς αὐτοκρατορικὸ ἑλληνικὸ ἐθνοκράτος καὶ ἀπέτυχε.
Σήμερα ὁ Ἔρντογαν ὡς νέος
Πορθητής προσπαθεῖ νὰ ἐπανενώσῃ τὸν χῶρο ἀπευθυνόμενος στοὺς Ἕλληνες γιὰ κοινὴ ἐκμετάλλευσι
τοῦ Αἰγαίου καὶ ἐπαναφορὰ τῆς Αὐτοκρατορίας ὑπὸ τουρκοελληνικὴ συνομοσπονδία.
Πνευματικός του δάσκαλος παραμένει ὁ Δημήτρης Κιτσίκης ποὺ ὑπῆρξε καὶ πνευματικὸς
τοῦ προέδρου Ὀζάλ.
Ὁ καθηγητὴς Κωνσταντῖνος Γρίβας
τῆς Σχολῆς Εὐελπίδων σὲ σημερινή του συνέντευξι στὸν τηλεοπτικὸ σταθμὸ Κρήτης
τοῦ Γιώργου Σαχίνη, ἐνστερνίζοντας τὶς άπόψεις τοῦ Κιτσίκη ὑπεστήριξε πὼς τὸ Αἰγαῖο
καθιστᾷ τὸ κέντρο τοῦ κόσμου καὶ ὅτι εὑρισκόμεθα στὰ πρόθυρα πολέμου μὲ τὴν
Τουρκία και πὼς ὑπάρχει περίπτωσις «ἐξαλείψεως τῆς Ἑλλάδος» καὶ ἐνσωματώσεως τοῦ
κρατιδίου τῶν Ἀθηνῶν σὲ πλήρη παρακμὴ στὴν
Τουρκία, ὄχι ἁπλῶς τῆς μισῆς ἀλλὰ καὶ ὁλοκλήρου τῆς Ἑλλάδος.
Στὰ σχόλια ἀναγνωστῶν ὁ καθηγητὴς
Riemann,
γράφει πὼς ἔπεται νέο Manzikert
καὶ νέα ἅλωσις Κωνσταντινουπόλεως ἀπὸ τοὺς Τούρκους, ἐνῷ ἕνας ἄλλος σχολιαστὴς ποὺ ὑπογράφει Antonis Tony, προσθέτει: «Κύριε
Σαχίνη, μία συνέντευξη μὲ τὸν κύριο Κιτσίκη θὰ ἦταν ἐνδιαφέρουσα. Θυμᾶμαι τὶ εἶπε
μαζί σας στὴν τελευταία συνέντευξη καὶ ἐξεπλάγην ἐπειδὴ ὅσο ἐξωφρενικἀ καὶ νὰ ἀκούγονταν,
συμβαίνουν ἤ τείνουν νὰ συμβοῦν, δυστυχῶς» . Ἕνας δὲ τρίτος σημειώνει πὼς ὁ Κιτσίκης
«εἶναι φωνὴ τῆς ἀλήθειας».
Ὁ καθηγητὴς Γρίβας ὑπαινίσσεται
ὡς μόνη λύσις σωτηρίας κατὰ τῆς «ἐξαλείψεως τῆς Ἑλλάδος», ἐθνικὴν ἐπανάστασιν.
Τὸ δίλημμα συνεπῶς εἶναι τὸ ἑξῆς:
1– Κατόπιν ἐθνικῆς ἐπαναστάσεως,
ἀναλαμβάνει νέος Βενιζέλος καὶ μέσῳ πολέμων ἐπεκτείνει τὴν Ἑλλάδα εἰς βάρος τῆς
Τουρκίας μὲ τὴν λογικὴ τοῦ βενιζελικοῦ ἐθνοκράτους, ὁπότε ἐπαναλαμβάνεται τὸ ἐγχείρημα
τοῦ 1910-1920 καὶ καταλήγει σὲ μία νέα καταστροφὴ τοῦ 1922.
2 - Ὁ Ἔρντογὰν ὑποστηρίζεται ὡς
νέος Πορθητὴς ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες γιὰ ἐπάνοδο στὸ 1453 καὶ ἐπανένωσιν τοῦ Αἰγαίου
σὲ μία νέα ἑλληνοτουρκικὴ αὐτοκρατορία
ποὺ θὰ τὴν ἑδραιώσῃ στὸ κέντρο τοῦ κόσμου ὡς νέα μεγάλη δύναμις μεταξὺ τῶν
μεγάλων δυνάμεωνς ΗΠΑ, Ῥωσσίας, Κίνας.
Ἦλθε λοιπὸν ἡ μεγάλη στιγμὴ στὸ
σταυροδρόμι, ὅπως στὸ 1453: φραγκικὸ ἐθνοκράτος Πλήθωνος ἤ Ρωμανία Γενναδίου. Ἴδωμεν!
Σημ : Διαβαστε και την ενδιαφερουσα συζητηση στο
http://endiameseperiochenea.blogspot.com/2019/12/530.html
Και εγώ Σουλτάνος. Ψάχνω για βεζίρη
ΑπάντησηΔιαγραφή